Kuinka kauan toimitus kestää?
Mikäli tuotetta on varastossamme, tuote lähetetään meiltä pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän kuluessa. Tuotteen toimituksessa kestää valitusta toimitustavasta riippuen Postin normaali toimitusaika.
Mikäli tuote on päässyt loppumaan varastostamme, toimitus kestää tuotteesta riippuen 1-4 viikkoa. Tällaisessa tapauksessa kyseisen tuotteen toimitusaika-arvio näkyy tuotteen sivulla.
Pidämme sinua sähköpostitse ajan tasalla toimituksesta.
Kuinka paljon toimitus maksaa?
Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikille yli 100 euron tilauksille!
Muutoin toimitukset maksavat 3,90 € tai enemmän riippuen valitusta toimitustavasta ja siitä haluatko toimituksen kotiovelle asti vai lähimpään postitoimipisteeseen.
Miten teen ostoksia Senioreiden kaupassa?
Ostosten tekeminen verkkokaupassamme on helppoa ja vaivatonta. Ensin sinun kannattaa rekisteröityä ilmaiseksi verkkokaupan asiakkaaksi, jotta voit hyödyntää parhaiten kaikkia verkkokaupan sinulle tarjoamia ominaisuuksia:
-Voit seurata tilauksesi käsittelyä ja lähetyksen etenemistä.
-Näet aiemmat ostosi tilaushistoriasta.
-Voit tallentaa vaihtoehtoiset toimitusosoitteet osoitekirjaasi, jos haluat esimerkiksi tilata lahjaksi toiseen osoitteeseen.
-Tilaaminen on nopeaa ja vaivatonta, koska omat tietosi ja osoitteet säilyvät muistissa.
Voit liikkua verkkokaupassa ja tutustua tuotteisiin useilla tavoilla. Jos tiedät tuotteen nimen, mitä haluat tarkastella, kirjoita tuotteen nimi suoraan haku -kenttään ja paina näppäimistöllä Enter. Voit siirtää tuotteen ostoskoriin "Lisää ostoskoriin" -painikkeella. Tämän jälkeen voit siirtyä kassalle maksamaan ja viimeistelemään tilauksesi tai jatkaa muiden tuotteiden selailua ja tuotteiden lisäämistä ostoskoriin.
Miten teen tilauksen yritykselle tai hoitolaitokselle?
Tilaus onnistuu helpoiten lähettämällä meille sähköpostia. Lähetämme yrityksellenne laskun joko sähköisesti tai kirjeellä.
Sisällyttäkää sähköpostitilaukseen tilattavat tuotteet ja niiden lukumäärä, toimitusosoite, yhteyshenkilö sekä puhelinnumero toimitusta varten. Muistakaa antaa myös laskutustiedot.
Verkkokaupasta suoraan tilattaessa maksutapoina on mm. luottokortit.
Mitä tarkoittaa ostoskorin alennuskoodi?
Senioreiden kauppa tarjoaa asiakkailleen erilaisia etuja ja tarjouksia, joista tiedotetaan uutiskirjeellä, verkkokaupan sivuilla, sosiaalisessa mediassa tai suoraan säännöllisille asiakkaille. Alennus käytetään syöttämällä alennuskoodi ostoskorissa sijaitsevaan kenttään. Voit käyttää vain yhden alennuskoodin/tilaus.
Onko ostosten tekeminen verkossa turvallista?
Voit huoletta tehdä ostoksia Senioreiden kaupassa, sillä tilauksen yhteydessä jättämäsi asiakastiedot ovat meille ehdottoman luottamuksellisia emmekä luovuta niitä ulkopuolisille. Yhteys Senioreiden kaupan ja asiakkaan tietokoneen välillä suojataan käyttämällä SSL-suojausta. SSL-turvakäytäntö suojaa tietoliikenteen siten, ettei ulkopuolinen tarkkailija pysty yhteyttä seuraamalla näkemään tai muuttamaan luottamuksellisia tietojasi. Näin ollen asiointisi Senioreiden kaupassa pysyy sinun ja kaupan välisenä tietona. SSL-turvakäytäntöön luottavat Senioreiden kaupan lisäksi mm. suomalaiset verkkopankit, sekä muut turvallisia yhteyksiä vaativat verkkopalvelut kuten Kela.
Onko tuotteilla palautusoikeus?
Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.
Voit kotona tutustua tuotteisiin samalla tavalla kuin tutustuisit tuotteisiin myymälässä, mutta huomaa, että palautettavien tuotteiden tulee olla jälleenmyntikelpoisia. Tämä tarkoittaa, että palautettavan tuotteen ja pakkauksen tulee olla alkuperäistä vastaavassa kunnossa.
Lisätiedot palautuksiin löydät toimitusehdot-sivulta.
Olen unohtanut salasanani. Mitä teen?
Ei hätää! Paina vain sivun yläreunassa olevaa "Kirjaudu sisään" -painiketta. Sen jälkeen paina "Unohditko salasanasi?" -linkkiä ja syötä sähköpostiosoitteesi niin lähetämme uuden salasanan sähköpostiisi.
Tein tilauksen, mutta tilausvahvistus ei saapunut sähköpostiini?
Joskus lähettämämme viestit menevät virheellisesti roskapostikansioon. Ole hyvä ja tarkista myös sähköpostisi roskapostikansio. Muussa tapauksessa, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Voiko tuotteita tilata sähköpostilla tai puhelimitse?
Voit tehdä tilauksen myös sähköpostitse. Valitettavasti emme tällä hetkellä kerkeä ottaa vastaan tilauksia puhelimitse. Huomaathan, että alle 200 euron sähköpostitilauksista perimme 20 € pienlaskutuslisän.
Tilausta varten tarvitsemme tilattavat tuotteet, toimitus- ja laskutusosoitteen sekä puhelinnumeron toimitusta varten.
Voinko tilata tuotteita myös muuhun kuin kotiosoitteeseeni?
Kyllä, voimme toimittaa tilauksesi myös muuhun kuin kotiosoitteeseesi. Jos olet rekisteröinyt tunnukset Senioreiden kauppaan, voit omilla sivuillasi lisätä vaihtoehtoisia toimitusosoitteita, jotka voit valita tilauksen yhteydessä. Myös rekisteröitymättömänä asiakkaana voit muuttaa tilauksellesi toimitusosoitteeksi muun kuin kotiosoitteesi.
Huomioi, että jos olet uusi asiakkaamme ja valitset toimitusosoitteeksi muun kuin kotiosoitteesi, edellytämme tuotteen maksamista tilauksen yhteydessä emmekä voi tällöin hyväksyä laskua maksutapana.